Trött.

Hej hopp, var kvar med Veronica i typ 4,5 timmar och pluggade i dag, dock så pluggade vi kanske en fjärdedel av tiden och flumma runt resten men jaja, det är ju fredag. Som att detta inte blev nog, ca fem min efter att jag hade kommit hem så ringer Veronica och vill ha mer av mig... ;) nej men så vi åkte hem till henne och såg på en dokumentär om ankor och doppade morötter i vatten/ Vi såg på superhjältarna och vräkte i oss Pizza.. ;) hihi
Vi hittade en fin låt när vi pluggade... Hiimrawn – Duck Poo (FUCK You Cee Lo Green Parody)
http://www.youtube.com/watch?v=ROagnJStg2M
Min dator ville inte samarbeta med mig, men här är en länk till ett litet klipp på när vi "pluggar"...
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0