aj

Nu är jag extremt trött! Hade tänkt att åka till skylten i kväll och titta lite och träffa lite trevligt folk, men jag bara orkar inte, är helt jäkla slut! Har haft mina tre barn grupper i dag och efter det var jag kvar till halv nio i studion och dansade balett med Alexandra och Elisabeth <3 Vi är så duktiga! hihi
Har träningsverk i varenda muskel också sen i går, den smög sig fram under eftermiddan och kvällen, tror aldrig att det har varit så plågsamt som i dag att stretscha, Alexandra skratta lite åt min kommentar; Nej nu ger jag upp jag orkar inte stretscha jag kör lite styrka i stället.. ;)
Det slutade i alla fall att jag bara låg ned och orkade inte resa mig upp, men tillsist tog jag mig där ifrån och nu är jag här hemma. Och nu ska jag unna mig att bara ligga i min säng, se på film och bara njuta, inte strässa över att jag vill vara nån annan stans för det vill jag inte just nu. För en gång skull vill jag vara hemma själv och bara tänka på Mig Mig Mig<3 Jag är så bra ibland (y)
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0