Måndag

Fick stanna hemma i från skolan i dag för ett litet besök på vårdcentralen.. tog lite tester och så, vi ville se om jag kan träna osv fast jag mår illa eller vad det är för något. Han sa i alla fall att jag troligen har nån influensa av något slag som inte bryter ut... och att eftersom jag har haft det så länge nu så smittar det inte, och jag kan gå till skolan om jag orkar, fast jag får inte dansa på hela veckan :'(
Surt det känns! :(
Ska i alla fall och titta på baletten i kväll och föra lite anteckningar. Har fixat en fin pärm och allt som jag ska sätta in alla papper till baletten i så det blir nog bra.
Känner att jag har gått på en fin diet i dag och i går, riskakor och fil, får inte ont i magen av det så as bra grejer! ;)
Men mamma ska laga lite lax soppa åt mig sen så det blir lite mera mat av det hela (y)
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0