vart tog min fina vår vägen??

Nu är jag inne i nånting farligt igen, sitter och tittar på tredje avsnittet av Greys anatomy och är helt fast, jäklar också, det är ju fasen sju säsonger, jag kommer inte att ha nåt liv :s
ska se ett avsnitt till innan skolan börjar så måste gå.. hihi  ;)
Men i dag i skolan är det föredradga, och jag har engelskaredovisning, det slog mig just att min publik även kommer att ha föräldrar i sig :S Neej! jag som är nervös för att babbla in för klassen "/
Men får hoppar att det går bra :)
Nu ska jag titta vidare, efter skolan är det mycket som händer så får se hur mycket jag hinner blogga..
har bara ett sista litet inlägg innan jag går, Varför är det snö utanför mitt fönster?! D:
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0