från nu gör jag det hela på mitt sätt.

Har varit på baletten i dag, det var helt okej.. var lite trött dock.. kunde ha gått bättre ;) men har i alla fall löst hur jag gör med baletten och streeten med Marelene, känns bra. har också sittit i tädgård och pluggat lite, det är så varmt ute igen! typ 25 grader... och stark sol också, jättehärligt!
Ska snart käka lite mat, och sen en lång och härlig dusch. i morgon är det skola och så börjar ju streeten! :D det ska bli så extremt kul, ni anar inte hur pepp jag är!
Funderar på om man kanske ska mysa med lite film eller något också i kväll, så bör man väl plugga och börja planera in för barndansen och baletten som jag ska hålla i denna termin, men har hyfsad koll på vad jag ska göra.. :)
Puss och hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0