http://open.spotify.com/track/0FRelX0g1nNDFt6nvtiakE

Åh har haft en så bra helg!
I fredags var jag, Aida och Sophie och fikade, super mys, sen blev det mys med en massa glass med Aida hos mig, och till sist avslutades allt hos Dat för lite barnfilm.. hihi ;)
Sen i går var det först jobb som gällde.
Efter detta bar det av till Tanja för lite födelsedagsfirande, det var jättekul, och alltid trevligt med en massa nytt folk!
Sen kommer vi till idag... Vakna så där lite lagom instabil och ett extremt rörigt rum...hm.....?
Var och åt lunch på stan, supermys, satt ute i solen och bara njöt, sen gick jag till Hamlet för att terorisera Aida, mohihi, det resulterade i lite chopping, gjorde västa kapen, 3 par byxor för sammanlagt 100 kronr :D
Åh och sen hade jag balett också... hihi och det var jättekul fast jag var lite borta pga allt bus igår, men vi fick lära oss en del av denna och ska fortsätta nästa vecka.. Åh va kul det var! :D
ni som kan balett så har vi gjort fram till de 16 padeshatterna (haha ingen aning om hur det stavas dock... )
Hoppas ni har haft en fin helg, puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0