Bounce Summer camp

Hej och förlåt för en mycket dålig bloggning! Jag har haft lite dåligt med internet på senaste tiden. Men nu sitter jag i alla fall här på balettakademin i Stockholm och bara njuter! Vi har just haft ett svettigt pass med David och och det var såå kul! Vi har haft tre jätteroliga dagar här en så länge. Jag har tagit en massa kort och filmat en hel del så det kommer att komma upp en massa roliga och spennande saker här senare. Här kommer lite bilder i alla fall och så ska jag försöka fixa till lite filmer sen =)
Vi går kursen som heter Hip hop mellan, den nest svåraste kursen, det är en ganska lagom nivå med gryma koreografier! Jag ska skriva lite mer sen, eftersom att jag ska äta nu. Puss puss =D <3<3


Kommentarer
Postat av: nils-mikael

Söt bild ^^ När kommer du och hälsar på? :P

2010-08-15 @ 00:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0