God morgon

I dag blir det skola för första gången på länge, vet inte hur det ska gå, jag kommer typ att bli helt utmobbad! men jaja, börjar inte först tio så fattar inte varför jag är uppe så tidigt, har lixom bara max 3 min till skolan här ifrån. Men tar fram min fina scrapbook (nu vet jag hur det stavas.. XD)
ska väl gå och käka lite, och sen ska man väl bege sig till gymmet efter skolan, eftersom det bara är första dan så slutar vi efter lunch vilker e ganska så nice. och det känns verkligen som att jag verkligen behöver gymmet! Har missat att det bar Balettläger den här veckan totalt! hade jättegärna viljat gå, men jag kanske kan hoppa på nu eller något, vet inte..
Nu blit det lite frukost framför TVn och sånt gillar vi =D
Slash dance<3
puss puss <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0