Hemma igen

Hemma från Veronicas 16 års fest, det var lite tema att vi skulle vara utbklädda till någon slags kändis. Jag var Angelina Jolie och fina Emma här var Lady Gaga. Tyvärr lyckades jag inte få allt för många lyckade bilder på esten så det är det här ni får... ;)
Just nu är jag sjukt uttråkad. Möttes av en sur mamma när jag kom hem, hon tyckte vist att jag skulle ha sovit över hos någon, och det vill jag också! Hade tänkt att sova hos Veronica först men Emma var inte 100% om hon hade med sig sin hemmanyckel så jag följde med för säkerhetens skull. Men hon hade vist den med och det slutade med att jag sitter här själv framför datorn och skulle verkligen behöva prata av mi med någon! Nej, denna dag slutade sådär... Men det var ganska så trevligt hos Veronica. Hon fick ett par silverörhängen som var jätte söta, tänker typ köpa ett par lika dana.. ;)
i morgon måste jag träffa nån och sen så ska jag köpa skrivböcker! :) Men vet dock inte vem ännu... Vill typ träffa Emma eller  någon annan härlig människa som står ut med en sån som mig.. <3
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag sa ju åt dig att stanna...(y)

2010-08-22 @ 01:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0