I am back in LKPG!

HEMMA IGEN! Nu är jag egentligen hemma efter allt tågkrångel och skit, känner att jag absolut inte orkar packa i kväll inför i morgon, har sovit typ 9 timmat sammanlagt sen i torsdags... Plus att jag har feber, plus att jag har hosta. Hur ska detta sluta, alltså i morgon kommer jag antingen att vara som en sombi och vara jätte trött, eller så kommer jag att vara värst hyper och vara så flum, vet inte vad folk föredrar men jag är lite orolig, vill ju inte göra bort mig totalt...
Saknar Katta och Maria och Jessica och Terje och JK och Mela och Fia och alla andra som jag inte orka rabbla upp... ;)
Nu ska jag duscha, mitt hår är så här lagom mysigt efter att ha glömt schampot hemma under helgen.. :P
En fin lite bild på Katta som var trött på att vänta i matkön.. heheX) <3
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0