Lalala...

Okej, sitter här och har gjort en hel del på Engelskan, men nu när jag skulle börja på min lilla uppsats inser jag hur jäkla flummig vår uppgift var egentligen
MY SURVIVAL
What and who is it
you need to de the person
you want to be? Why?

Kan inte nån hjälpa mig?! Jag har försökt att lista ut vad man ska skriva, vad vill hon veta..? Vilka jag behöver för att bli den jag vill bli eller va? Min danslärare..?
Men just nu sitter jag i allafall och lyssnar på asbra musik och är så nära på att bara hoppa upp och tok dansa, det spritter lixom i hela kroppen, ni vet den här härliga men ändå irriterande känslan! Vet inte om jag är glad eller vad jag är... Alltså vad musik kan påverka en!
och sån här konstig musik lyssnar jag på.. ;) blir typ tokig av denna låt

puss puss<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0