Lördag

Ligger och funderar på vad jag ska klä ut mig till i kväll på Veronicas fest. Alla ska vara kändisar, men jag tror att jag har kommit på något bra nu :p
Det var jättekul i går på nollningen, känner att jag går i en härlig klass. Har just duschat, riktigt nice. Men ska nog ta och försöka sova lite till, har lite ont i huvudet, tror att det är för att jag la mig så sent och vaknade typ halv åtta i morse. sovit lite för lite... Men sen ska jag ut på stan och fixa en present och så kommer troligen Emma hit en stund sen innan det bär av till Veronica.
puss puss<3

Kommentarer
Postat av: Veronica :)

åhh minnen (bilden) :)

Puss, vi syns ikväll :)<3

2010-08-21 @ 15:38:54
URL: http://veronicastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0