Lördag

Tja tja
Kom hem i fån Klara för en stund sen. Det var jättekul där, så kul att se både Klara och Louisa igen. Vi såg lite film, fota en massa, hoppa studsmatta och sen så badade jag och Klara. Sen såg vi lite film och åt GLASS! =D
Nu ska jag och Oliver se en film, och sen måste jag verkligen ta och bestämma mig om vilker gymnasium jag ska ta och gå. Velar jättemycket fram och tillbaka. Det är så svårt! Men senare ska jag i alla fall ta och klippa ihop min fina film från veckan på bounce. Har 5 koreografier och lite annat kul att klippa ihop.
skriver lite mer senare.. puss puss<3

och nu blr jag galen, har suttit i typ en kvart och försöker ladda upp en bild, men det går inte, fattar inte vad det är för fel?!

Kommentarer
Postat av: Ellen | elleneliza.devote.se ♥

söt blogg, ska vi följa varandra via bloglovin'? =) kram ♥

2010-08-15 @ 13:41:01
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0