Mys

Nu ska jag bädda ned mig framför min film med en massa onyttigt shaffs... kommer att ha lite dåligt samvete sen men tror att det är det som jag behöver...
Jag saknar dig så mycket, pratar om dig hele tiden som att jag snart ska se dig. Du finns alltid kvar hos mig och det vet jag, det känner jag, men ibland är det så svårt. Har tänkt på dig hela dan i dag, och det började på bussen då jag och en kompis satt och pratade om mat, då höll jag på och säga att jag saknade till nästa gång jag fick se dig och äta din underbara mat. alla övningar och grejer i dag om "jag i nuet" i skolan fick mig att längta så innerligt efter dig. Sitter här med tårfyllda ögon, men jag vill inte acceptera att jag inte får se dig. Älskar dig så mycket, fan också! hoppas du har det bra! Det var så vackert där i Limmernäs, med allt vatten och den fina miljön, var  också i flällmiljö i helgen. Tänkte på dig då med. Har aldrig i mitt liv saknat dig och vill ha dig här nu som i detta ögonblick.
Vi pratade om att åka till jokkmokk och det första som slog mig var attt jag kunde åka och hälsa på dig, men så kom jag på att det går ju inte, vill sitta och prata med dig men vet inte hur det ska gå till så skriver lite till och för dig nu. Mina tårar rinner och det var ett bra tag sen sist. Å vad jag älskar dig<3
saknar dig mer för jarge ord jag sktiver så måste sluta nu,

Kommentarer
Postat av: sandra

fin blogg :) allt bra??

2010-08-31 @ 21:23:58
URL: http://justlittleme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0