nej usch, vad det här inte känns bra alls!

nu har jag tjatat om detta gymnasieval så länge! men det är inte lätt alltså! Vet inte riktigt vad jag vill... om 5 min är uppropen till folkungaskolan, men jag kommer inte att gå dit, för att det känns fel, samtidigt så vill jag inte gå på uppropet  i morgon på Folkuniversitetet för att det känns fel! Samtidigt som jag har en pappa som säher att jag måst få MVG i allt om jag väjer folkuniversitetet, och vet inte om jag klarar det..
Vet inte vad jag vill! men vad gör man, kan ju inte hålla på så här i alla evighet! Räknas der som skolk om man inte kmmer första dan?.. :S

Klassen på Folkunga verkade så trevlig, då kan man ju inte vara med på nollningsveckan och sen bara sluta...

Gamla goda tider, då det inte existerade något dumt gymnasieval i mon värld! <3

saknar jättemycket, kortet togs kvällen vi hade våran egen föreställning på sagateatern <3


Kommentarer
Postat av: Alicia

jaha okej, läste senaste inlägget först ;P jobbigt! <3

2010-08-16 @ 19:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0