Onsdag

okej, måste fixa lite 80-tals kläder tills i morgon och jag har då förstårs ingen aning om vadjag ska ha på mig! Kan någon hjälpa mig, är så lost, har mest bekymmer med överdelen... Annars har det varit ganska bra i dag, vi förlorade i brännboll mot lärarna.. vilket var mindre bra.. :/ men sen hade vi vattenkrig, jag älskar vattenkrig :p men jag förlorade/vann, fattade inte riktigt, men hur som hälst blev jag blötast... Är väldigt trött just nu och även så min kropp efter mitt fina gympass i går, så kan inte påstå att jag var så jättekul att umgås med i dag, men jag hade det trevligt.. ;)
efter allt hade slutat gick jag Emma, Evelina, Agnes och käka lite gladd, sen kom Christoffer och Didrik dit, det var lite mysigt :)   Nu ska jag försöka fixa lite med min dator som inte gör som jag vill, alla mina bilder är typ osynliga på bloggen på min dator, och tydligen kan ni se dem men inte jag själv, så detta kan bli lite intresant..
Hej då, pöss pöss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0