Östersund

Godmorgon på er! Sitter i Östersund och väntar på att någon ska hämta oss.. ;) Vi måste vänta i typ tre och en halv timma, så jobbigt! Men men, inte mycket att göra åt. Men sitter här och är lite halvt stressad just nu... Har just insett att jag har glömt en massa saker, visste inte att vi hade fått en packlista... =S Så jag har ingen bibel med mig, min konfa bok är hemma, och mina skor är väl inte direkt de bästa att springa runt i skogen med... så så fort affärerna har öppnat så ska ja och Miranda springa ut på stan och köpa en kosa, ett liggunderlag och ett par fingervantar, så att jag inte har glömt allt lixom.. ;)
och för er som undrar så är den här bussen gul! ;)
puss puss, kan skriva lite mer sen.. :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0