packa packa packa

Nu har jag fyllt i min ansökan till folkuniversitetet men vet inte om jag ska skicka iväg den eller inte... Dans eller inte dans är frågan. Gymnasievalet är ju trotts allt ganska stort. Men nu har jag i alla fall tyllt i den. Har ätit lite nu i alla fall. Tornfisksallad är så gott!

Nästa vecka har jag tänkt att videoblogga en hel del, lägga upp lite filmer från bounce etc =D så det blir kul. Ska kanske lägga upp lite roliga klipp på emma och veronca som tycker att det är så kul att larva sig framför min data kamera.. :p

pöss pöss<3


Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så jätte jätte mycket, blir glad:D verkligen kul att få såna kommentarer ju.

Din blogg verkar bra:) både efter det du skrev och vad jag sett nu. Brukar ju inte ofta lägga till någon blogg på bloglovin nu för tiden men okej, den här gången:) så lägg till min med.

kram

2010-08-07 @ 18:08:21
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: pauli

häftig header du har :)

kram

2010-08-10 @ 14:34:30
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: nils-mikael

Välj det du känner mest för nu så ska du se att framtiden fixar sig =)

2010-08-11 @ 14:15:03
Postat av: Anonym

Folkunga är bättre för framtiden, en jättebra skola! :) men folkuniversitetet är ju nog med kul, fast du kan ju dansa på fritiden annars med :D<3

2010-08-14 @ 23:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0