Sjukling

Somnade vid två i dag i sängen, det var inte alls meningen, jag hade bar tänkt att blunda en stund och så somnade jag, vaknade sen vid sextiden då mamma väckte mig för att det var midda. Har typ feber, hosta och lite allt möjligt... tror att alla i klassen har blivit sjuka efter detta dygn, alla var typ sjuka, alla låg typ och hosta och snörvlade på varandra.
Men nu har jag (host host) laddat ned en film, remember me, och ska se den efter att jag har taagit en riktigt varm dusch. Då ska jag bädda ned mig i sängen med lite Ben & Jerry glass (Fairly nuts) och lite kladdkaka och varm mjölk :). Känns inte så dumt att vara lite sjuk i bland.. <3
puss puss<3

Kommentarer
Postat av: Emma

eh? gillar du att göra precis som mig?

2010-08-31 @ 19:34:25
Postat av: FOTOGRAF Anton

tack så mycket! kolla på min utrustning i menyn ;)

2010-08-31 @ 20:03:01
URL: http://fotografanton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0