Söndag

hejsan
Vaknade i Soffan i morse, somnade antagligen där.. X) men har inget minne av det...
Men nu ska jag snart fortsätta med att packa upp, och sen drar jag nog till gymmet. Det känns som att det var en halv evighet sen jag var där sist, men jag har ju tränat på andra sätt under tiden som tyr är. Men vet fortfarande inte till vilken skola jag ska gå till i morgon, mitt problem är lixom att ag inte kommer att ha tid att dansa på fritiden om jag väljer folkunga, men jag är inte jättepepp på att börja folkuniversitetet. Vill ju ha en bra utbildning... men jag vil ju lixom dansa. Det finns inga mpoderna eller jazz kurser på min nivå i hela Lkpg så i så fall måste jag pendla till norrköping eller stockholm för att få det jag begöver... Vet inte vad jag ska ta mig till, det känns som att jag har en enda eftermiddag att bestämma hela min framtid på! Just nu vill jag bara bli en dansare, men är typ för tjock känns det som. Men tänk om jag blir skadad som min mamma blev (hon är dansare...) och aldrig an dansa mer, då står jag där med endast dansmeriter och vet inte vad jag ska ta mig till... Fan vad dåligt det skulle kännas

men nu ska jag lägga upp dansklippen i från Bounce, så det kommer om en stund =) <3


puss puss



Kommentarer
Postat av: lovisa i tvåan

tyckte du gjorde ett bra val att börja på fu. Det är en bra utbildning om man jämför andra estetiska program. vi får allt vi behöver för att bli dansare. och det skriver du att du vill. fantastiskt! och du är fin!

kram!

2010-08-17 @ 17:32:42
URL: http://lovisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0