Sov sött<3

att en film kan göra en så deppig... Den var jättebra,men så sorglig fram emot slutet, men kände mig inget vidare bättre av att alla dog hela tiden
Jag ska ta och sova nu tror jag, ska lyssna på lite musik först och bara tänka lite. Jag vill åka till Jokkmokk, jag längtar dit, saknar allt där just nu (Nästan allt, finns ju en viss person som kan sticka till helvetet där ifrån!).
Det är något som känns så tomt, och vet inte vad jag ska ta mig till. Skulle vilja ha någon och bara ligga och mysa med just nu, känner mig konstigt ensam, fast jag inte tycket att jag borde det.
tyckte att det var väldigt fint i Limmernäs
God natt<3

Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

hej allt bra?

snart kommer det komma en tävling där du kan vinna två biobiljetter..så håll utkik :)

2010-09-01 @ 00:56:01
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0