TÅÅÅG

Ligger på tåget nu, och mitt internet funkar!! =D lycka alltså.. ;) Jag och Miranda var lite onyttiga och åt på Donken förut.. men det var gott! jag var så hungrig alltså!
Men våran underbara konfa ledare var så snäll så hon har bokat så att jag och Miranda har en hel cupe för oss själva, så nice! <3
Nu ska jag inte göra så mycket, kanske se en film, plugga lite engelska. Vet inte riktigt. Men jag fasar för i morgon bitti, jag ska upp vid sex tiden, hur fasen ska det gå?!!

vilken fin bild på mig jag hitta då.. ;) haha

Det finns bra härliga tillfällen i livet, då man bara känner sig fri och allt blir bra för en stund, ett sånt tillfälle hade jag i dag när jag var med Emma på Pasagen, ville bara nämna det.. ;) puss puss<3
Men nu ska jag göra något så hej då :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0