Tisdag

Tjaa!
Hoppade ut ur duchen nyss, efter 2 mycket svettiga timmar på gymmet, träna dock bara en timma och 45 min.. ;)
Men det känndes bra med Folkuniversitetet i dag, klassen värkar jättetrevlig och även våra faddrar :) I dag har min i-phone kommit, så nu ska jag snabb käka (är sjukt hungrig, varför tror alla att alla barn gillar pankakor?!) och sen rusa ner till telia och få min älskade, mycket saknade mobil tillbaka! :D <3<3
I morgon kommer min klädsel bestå av gummistövlar, cykelhjälm och min fina nya vita t-shirt som jag fick i dag =) Annars måste jag sjunga bäbä vita lam i mic på torget och känner mig inte så pepp på det... ;)
Men nu ska jag dra, ska försöka att ta en massa kort i morgon också :p

så här cool är jag just nu (y)
puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0