Tisdag

hej hej
I dag har jag varit och kollat lite om min hosta igen.. visade sig vist att jag var alergisk mot hostmedicinen.. så det var inte så bra. I dag så ska jag först på lite 50 års fest, och sen i kväll kommer Emma hit :) <3
Vi ska ha lite filmkväll, och i mogrun skulle vi kanske i vär till skänninge marknad tror jag...
Nu ska jag dra och köpa lite pressenter. Har gjort ett silverarmband i dag så lite senare ska jag lägga upp lite bilder på hur man gör ett osv. =)
ha det bra
puss puss <3


Kommentarer
Postat av: nils-mikael

Kul att du gillade den :) Ville ha den svarta bilden ja la upp men blogg.se går ganska enkelt att fixa design på, vilket inte blogspot gör. Har ju bara lärt mig själv de jag kan så... Menkan göra ett försök senare igen... :) Kram <3

2010-08-03 @ 18:17:31
URL: http://niisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0