TJOLLAHOPP

tja tja
nu har jag köppt en extra hårdisk till mina 36 000 bilder och filmen.. XD
och så hade inte min mobil kommit trotts att de hade lovat att den skulle ha kommit tills i dag, men lyckades snacka till mig en snygg och bra lånemobil. En helt nu nokia 2660 om någon vet vilken det är, fick bara en oöppnad förpackning i min hand, så det är i alla fall lite tröst tills min iphone är tillbaka =)

Nu ska jag fixa med min dator som för närvarande endast har 4 GB i minne X)  så snart är min dator bildlös! :O och så måste jag äta! Har bara ätit en macka i dag, och håller typ på att dö av svält, har lixom inte hunnit med att äta.
min vackra citron =D

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0