tror jag somnar snart, men är samtidigt för stressad...

funderar på att gå och köpa något att äta, vet att jag inte bör eftersom att jag inte alls är hungrig men är så sugen på att tugga på någe. Har sett min lilla film nu, men typ halv sov eftersom filmen inte alls var bra. I kväll kommer jag hem först vid tio-elva tiden vilket jag inte hade räknat med. Det är inte bra eftersom jag ska iväg med klassen och sova borta i morgon och jag har varken packat till dess, och har typ inte sovit under denna helg så vet inte hur det här ska gå!
I går på gudstjänsten fick vi tända ljus, och jag tände för akko <3  (osäker på stavning)


P.S. har jätte tråkigt just nu så kan inte alla smsa en massa med mig? ;p
puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0