jag alltså...

Jag är så jäkla konstig! Jag år middag förut vid typ fem, men sen så kommer jag inte ihåg så mycket eftrer det... det jag kommer ihåg är att jag lägger mig på golvet för att det var så svalt och skönt! Men sen helt plötsligt så är allt jätte tyst hemma och jag ser att klockan är sju, tänker då, Men det måste ju vara morgon och jag måste ju ha somnat här med kläderna på och allt i går efter maten, även fast jag inte kommer ihåg så mycket. Så jag går upp och byter kläder inför skolan etc... men sen helt plötsligt så kommer mamma hem, och var fasen har hon varit så här tidigt?! så jag frågar och hon skrattar och säger, nej det är kväll Liv, jag och Oliver var på kung-fun och sen gick vi och matade änderna...
Ja, jag och mina sömnvanor, och ni vet den där känslan som man får när det är morgon, precis den känslan hade jag... men jaja, nu har jag som en natt extra. hehe...
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0