Dags att öppna lucka 1!

God morgon gott folk! Ser ut som det kommer att bli en fin dag i dag, himlen ser ganska så blå och fin ut.. :p
I eftermiddag ska jag flytta in i danssalen lite igen, måste träna på en massa koreografier, så stannar där tills baletten =)
Måste få ordning lite på mitt liv och mina tankar känner jag, så jag måste måste börja skriva i min kalender igen! Har inte koll på något, men nu jäklar ska det ändras på det! =D
Ett par låtar som jag ska dansa till i eftermiddag :p
Sugababes – Get Sexy
Bruno Mars – Just The Way You Are
Performed by Jennifer Hudson,;Beyoncé Knowles;Anika Noni Rose;Dreamgirls (Motion Picture Soundtrack) – Move
3OH!3 – STARSTRUKK
Nu bör jag springa vidare, puss puss <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0