Ja, lite bättre i alla fall!

Jag köpte min vinröda halsduk till sist, känner mig mycket nöjd med mitt inköp! Den var jättemysig! Nu måste jag bara hitta en mössa som jag kan ha till, och en halsduk till min turkosa mössa... ;)
Sen begav jag mig till dansstudion, och flummade runt där för fullt och koreograferade en del också, känns bra! Nu sitter jag och ser på film igen och äter glass med varma bär, hihi mums! <3
I morgon är mitt schema riktigt proppat, först börjar min dans vid tio, sen ska jag och några av mina söta ballerinor ha en mysdag hos mig efter allt dansande under detta lov. Sen ska jag försöka hinna med att duscha och fixa mig, städa lägenheten och handla och allt innan sjutiden då jag ska och fika med mina rara klasskompisar då vi också ska planera nyår lite bättre, vet inte hur jag ska hinna med allt, men det löser sig nog ;) <3
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0