Jokkmokk

Hej i dag vid elva tiden anlände lilla jag till Jokkmokk, och enda sen dess har mitt humör gått från bott till topp...
När vi var framme i Jmk var jag sur på allt och alla, mammas humör var inte direkt häller så bra... så jag skyller på henne (det smittade nog av sig lite) och så mådde jag inte så bra fysiskt häller, 19 timmar på ett tåg var ingen höjdare med mag-sjuka lixom... (tågen var lite sena, i vanliga fall tar det ca 16 timmar). Sen somnade jag en stund på skafferi golvet, hur nu det gick till, vaknade av att mamma gick och letade efter mig, hehe. Sen gick jag omkring och inspekterade huset grundligt eftersom det var ju ändå ett bra tag jag var här senast, insåg att bastun var helt klar och pappa hade satt in jätte mysig belysning och högtalare och allt möjligt, så valet om vad ja skulle göra här näst var inte så svårt ;)
Nu har jag just ätit för första gången sen i söndags och ska straxt lägga mig lite framför TVn och hoppas att jag ska bli frisk poff så jag kan åka slalom i morgon.. ;p hehe
vill upp tidigt i morgon och fota lite också, känner att det skulle vara kul, det är så fint här, har saknat Jokkmokk! Ska försöka höra av mig till lite gulliga kompisar också! <3
Inga toppenbilder, men vår bastu i alla fall, I like it, like it! kan förska ta kort på något mer intressant i morgon ;)
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0