Jul käslan är på besök i mig! <3 hihi

Hej, god jul på er alla!
Har haft en ganska så vanlig julmorgon i familjen Andersson Aira...
Vi vaknar tar det lite lugnt, har den där mysiga julkänslan i kroppen, tills vi inser, Oh Siit! Vi ska vara i kyrkan om 20 min... ;) Vi springer runt som tok allihopa och skrattar för att det blir samma sak varje år och sen till sist ger vi oss av och kommer aningen sent in...
Så är det typ varge år, sen brukar det variera lite...
Jag träffade en massa gamla kompisar i kyrkan, jättekul! <3 Och sen efteråt tog vi en sväng med bilen och vi stanna så jag fick fota lite... ;p hihi <3
Nu ska vi äta lite, och sen klä granen, vi hann inte i går... jaja, våra jular blir aldrig riktigt lika dana...
Massa julpussar och julkramar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0