Lucia nattlinne sökes!!!!!!!

Nu har jag varit på baletten och allt känns lite bättre, jag somnade förut och sov i 2 timmar, sen blev det balett och det var kul! Nu ska jag straxt dra mig nedåt emot källaren och hjälpa mamma lite, hon är lite stressad över det och vill hjälpa henne så hon inte får total panik...
och så måste jag fråga ALLA! Är det nån som bor i Lkpg som vet nån eller har ett Lucianattlinne som jag skulle kunna få eller få köpa typ i morgon, jag har panik och har ringt gott som alla jag känner i Linköping och vet inte vad jag ska ta mig till, jag ska ha det på ett julspex på tisdag, och behöver hjälp! Snälla snäll om du har, säga till jag är desperat!
bild från i går ;)
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0