Måndag

hemma efter en ganska så bra dag trotts allt =)
Jag tycker inte att det var så hemskt att gå lucia, men är nog ensam om den åsikten verkar det som, och alla skrattade åt oss... :( men men det var också en upplevelse ;)
Sen var det våran pantomime teater och det var riktigt kul och blev lyckat måste jag säga, kan inte påstå att mina 2 repliker bidrog så mycket till det roliga, men alla andra var jättekul och jag skratta så det var inte klokt! hihi :p
sen hade workshop i dag också, det var jättekul! och vi ska ha det hela veckan, men vi har även yoga med henne som jag känner inte riktigt är min grej, men det är bara att stå ut...;)
I kväll blir det först balett och sen mys med mamma och Oliver, vi ska antingen gå till Linköpings Luciatåg på konsert och kongress eller så ska vi och titta på Folkungas dansklasser som har julshow på Sagateatern :)
Jag har inte hittat min fina mössa, jag saknar den! Snyft ='(
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0