Nu börjas det igen

Har haft en jättemysig dag! Baletten var kul, och den slutade lika intressant som i går, 16 flumma balett tjejer.. ;)
Sen gick jag Alexandra, Emelie och Hanna hem till mig och hade det riktigt mysigt, vi åt mat, och pratade en massa och så spelade vi förstårs kort på balettflickors vis, hahaha <3
Sen gick jag och Emelie på stan och fixade lite roliga saker till min nyårssminkning :p Efter så var jag Agnes, Veronica och Emma och fikade. =)
Nu ska jag måste jag börja fixa allt för i morgon, min balettdräkt och trikåer måste tvättas, jag måste tvättas ;), Allt måste packas, och lägenheten ska städas, blir helt slut bara jag tänker på det, så dags att sätta igång ;)
Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0