Tisdag

Hej hopp, prioriterade andra saker i går en datorn. Men i alla fall så lyckades mamma jag och Oliver hinna med både Svensson Svensson på saga och luciatåget.. :p vi sprang till konsert och kongress men kom en kvart sena, så de hade stänkt kassan etc, så de sa att vi fick gå in gratis, så mysigt det var! Sen gick vi hem och drack glögg och åt lussekatter och mat och lite annat juligt :p Fick julkänsla för första gången, det var så mysigt. kärlek på går kvällen alltså! <3
Den gjorde dock att jag för sov mig lite, så jag kom en kvart sent till yogan och dansen, men jag fick hoppa in och det var så kul! Vi fortsatte på koreografin från igår och så fick vi lära oss en till, dans och yoga hade vi 3,5 h i sträck, hihi men det var kul och härligt! Var helt slut efter, älskar när det blir så!! <3
Nu har jag varit runt och letat efter min mössa utan resultat, jag saknar den! :(
och så har jag inte hunnit med att fota alls så mycket på sisstonde, men i morgon då jäklar ska det fotas.. ;) hoppas jag ;p
Nu ska jag äta lite sen städa!
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0