SURT

Det sitter en mycket deppig Liv framför datorn! En Liv som allt hon vill göra är att dansa! Hon ångrar stort sitt gymnasieval, och hon vill gå danslinjen i norrköping i stället1 varför sökte jag inte dit!? Jag har suttit och kollat på filmklipp hela dan på en massa fantastiska dansare.. jag kommer aldrig bli som dem om jag är fast i lilla Linköping! Tillochmed Norrköping har bättre kurser. Det finns en grupp där som dansar avanserad Jazz ocg modern, de vill jag gå! Nu önskar jag bara att någon underbar vän kan komma hit eller tvärt om och bara rädda mig, vill inte sitta här mer! Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! ska väl sticka och träna snart, men har ingen ork..

här är i alla fall ett klipp med min favoritdansgrupp. skulle göra mycket för att få gå med i denna grupp. problemet är att den finns ett x anta hundratals mil här i från..


Kommentarer
Postat av: Britt-Marie

Hej Liv!

OM du så gärna vill komma in på ett gymnasieval du inte sökt, så ge inte upp. Gör som Adam, vi ringde 2 dagar före skolstart (lite sent påkommet men ändå) till Rymdgymnasiet i Kiruna i höstas, då Adam ändrat sig och ville gå där med Vinteridrottsinriktningen, och han fick komma in, bara genom att prata med rektorn.



Så prova, prova -- ring skolan och be att få bli antagen, att få skicka in betyg. Det kan vara värt det, det kan gå!



Lycka till vännen!

//BM

2010-07-26 @ 12:22:02
URL: http://brittmariefrisell.blogspot.com
Postat av: Liv

jo, jag hade tänkt det, ska ringa dag, tack :)

// Liv

2010-07-26 @ 13:04:15
URL: http://livaira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0