Aj :(

Tror jag dr, brukar inte ha ont i huvudet men nu har jag det... konstigt, och så hostar jag en massa och så har jag fått ont i halsen, det är synd om mig i dag :'(
Men det var kul att det var så många som kom på den första föreställningen i dag, ty fullsatt, och så hade jag så söta kompisar som kom och titta, puss på er! <3 Men andra föreställningen blev lite fail! vi dansa inte alls lika mycket som på första och så blandades det med en mässa, tyckte inte att det funka så bra :/
Nu ska jag planera lite danslektioner för på lördag ska jag vara vikarie, så kul! :D
Jag står längst till höger, och detta är Linköpings balett ensemble :)
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: milla

va fina ni är :D haha jag provade på lite balett, skulle lära mig att 'spota' på dansen.. det gick faktiskt hyfsat ;) hur äre? :D

2010-11-14 @ 21:02:54
URL: http://silkestar.blogg.se/
Postat av: Jonny Aira

Ni är Jättefina Liv!!!

2010-11-16 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0