God morgon Liv

måste bara berätta ved jag drömde i natt!
Jag drömde att jag bodde på första våningen i mitt hus och att parkeringen utanför skulle byggas om till typ dagis och lekplats, sen helt plötsligt så vaknar jag i drömmen och jag tror verkligen att det är på riktigt, och utanför fönstret står en massa barn och glor in, och skolan och lekplatsen står färdigbyggd. En ser jag att det är en jättestor platt TV på grannens hus, spännande... ;) hehe, och jag trodde verkligen på det!
Sen när jag vakna på riktigt var jag tvungen och titta ut.. ;p gissa vad som är där.. en kille som typ går omkring och mäter t marken och parkeringen x) hihi
nej nu måste jag göra något vättigt om ni inte vill höra en till dröm..
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0