Lördag

I dag borde det vara en bra dag tycker jag! Jag är dock sjukt trött, kom inte hem igår först straxt innan två, och nu är det bara att dra iväg att dansa, jag ska vara dansvikarie i dag för två grupper, en 4-5 och en 6-8 känner dock att jag är ganska hes, men hoppas på att det min röst kommer att hålla.
Nu ska jag städa mitt fina rum lite hade jag planerat, det är kläder överallt! :s  det hår typ inte att gå in där. Sen bär det av till Fu, och i kväll blir det mamma mia och karioke mys hos Emma

återanvänder lite gamla bilder
och så har jag nåt hämskt att berätta, min dator är yp trasig,svårt att förklara... men det betyder att det inte kommer att bli lita mycket bilder på ett tag etc, eftersom jag måste sitta vid mammas dator... :'(

Puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0