onödigt!

Hejsan hoppsan!
I dag har vi gjort lite allt möjligt, orkar inte rabbla upp... men vi har i alla fall haft tema arbete, tycker att det gick ganska så bra, jag känner mig i alla fall mycket säkrare på allt, bara musiken jag tänker lite på, men det får fixas på nåt sätt...
Sen var det balett som gällde vid femtiden, och vi började rejält på koreografin nu, är så himla pepp! den var så snygg och det var så kul! Men hade dock riktigt ont i huvudet, känner att jag håller på att bli sjuk igen, har jätteont i mitt ena öra och är rädd att jag håller på att få en roninflamaton.. inte bra
Och så är jag så jäkla trött hela tiden som sänker mitt humör från 100 till noll på en millisekund... har inget tålamod häller har jag märkt, hoppas min omgivning inte blir allt för trött på mig, men får sova en massa i helgen och höja mitt humör igen, när stressen är över!
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0