Vi är fett coola!

Så kul dag!
Vi överlevde temat och så måste jag tillägga att jag har världens finaste vänner! och går i den bästa klassen<3
Nu sitter och och tänker på dagen, hur kul det har varit och hur lyckat allt blev till sist, efter blod svett och tårar!
Nu håller jag på och laddar upp ett riktigt stort album på facebook.. ;) hihi, fina bilder på vackra människor och mig...
Efter temat gick vi till Stives och åt mat, och några fika, det var jätte mysigt! och sen gick vi lite novemberljus och Visa Brooke lite mer av Lkpg, det var jättekul och jätte mysigt!
Kvällen slutade med lite krig emot Christoffer... så jag visste till sist inte riktigt om jag var svart eller vit klädd.. ;p hehe
puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0