Groda.

Allt detta slit med att fota denna groda ändå fick jag typ inte en enda bra! :( men men... den här är okej, men vet inte. Kan nog inte vara med på baletten i dag, vill men hostar så fort jag går upp lite i puls och vill inte smitta ned alla... men ska dra dit och titta lite och så hade jag tänkt :) Men nu har jag gjort en massa läxop och nu har jag bara kvar "my survivel"  och den är till nästa fredag, men hade tänkt att göra bort den ikväll. På söndag är det audition till balettansembeln om det stavas så.. ;) men har inte fixat ett solo ennu, så det är något som jag måste jobba på!

Ni kan få se en till grodbild sen men den blev inte häller så bra, den här kunde ha varit bra men den blev så oskarp.. :/

Kommentarer
Postat av: Jonny Aira

Gulligt!

2010-09-03 @ 11:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0