Partay!

Nu har jag städat och det är jätte fint, fick till och med beröm i från mamma :D
Men just nu mår jag sjukt illa, har inte gjort det på länge så detta känns inte så bra...
Men i dag är det Emmas födelsedag, och vi var då förstoårs tvungna att fixa en överrasknings fest till Bönan!
Jag hade sjukt kul och tror och hoppas att alla andra också hade det! :D Kommer eventuellt upp en film med klipp i från kvällen i framtiden.
Nu känns det seriöst som att jag ska svimma eller något, har inte mått så bra under dan, med typ huvudvärk och lite all möjlig skit, det började typ efter baletten i går då jag blev jätteyr. Läskigt sånt här tycket jag... försökte ignorera allt när Emma och alla andra var här, men mår mycket sämre nu så måste nog lägga mig,vilket känns sjukt underbart!
Men tack alla för en toppendag, och grattis vår lilla 16 åring! :p



puss, ÄLSKAR er!!!! <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0