Snark!

Somnade som vanligt efter att jag hade kommit hem förut, men slog nog rekord denna gång... hade vist somnat sittandes på min stol med huvudet liggandes på bordet, tror ni att jag var trött eller trött..? hehe
Har sett på film nu i alla fall. den var jätte bra, fick tippset i från Evelina förut i dag, min typ av film alltså!
Den heter Cangeling och handlar om en mamma (Angelina Jolie) som har en son so försvinner, hon letar efter hennes son men ingen tror på henne... Jätte bra, lite sorglig och hemsk, men jätte bra om man är lite trött och inte orkar tänka så mycket :) (y)
Vet inte vad som händer här näst... ska kanske klippa till lite musik inför på söndag.
I morgon har jag inte planerat så mycket, vilket är jätteskönt! mamma och Oliver ska till Kolmorden, och jag ska nog gå lite på stan och sen fixa lite mer med mitt solo och så. Sen ska jag satsa på att bli frisk! Är lite filmkvälls sugen, men vet inte om jag lyckas ragga med någon på det tills i morgon... kanske lika bra eftersom jag måste upp tidigt på söndag...
En fin bild på söta Alva :)

puss puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0