Tisdag

Har varit och dansat en massa nu och så på FU, men hoppade tåspetsen i dag för min fot... Det var så himla underbart på dansen i dag, vi fick ha Frida i stället för Magdalena och vi fick ha Jazz i ställt för moder, alla typ skrek av lycka! ;) hihi
och så har jag visat mina engelska kunskaper för Brook, hehe, hon måste tycka att jag är värsta sär barnet som inte ens vet hur man bjuder på filmkväll utan att det låter som om att jag är intresserad av henne.. X) haha, alla skrattade åt lilla mig :(
Nu ska jag träna på min ganska så oförberedda redovisning som jag ska ha i morgon.. hehe, det kommer ju att gå jätte bra (eller inte)
Men i dag har jag fått närvarolistorna till min dansgrupp och allt känns så mycket mer verkligt nu, så kul!
Men nu ska jag plugga och lyssna på en massa bra musik som jag och Emma, host, laddade hem förut.. ;P
Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0