trött

Hej, baletten gav helt motsatt effekt en vad jag hade trott, jag blev mycket piggare och det var jättekul! Vi lärde oss en kel koregrafi i dag och så... :) Men har ont i foten.. :/ får ta det lugnt på Jazzen i morgon. Och så hoppas vi alla på att Brook kommer i morgon! :P Det skulle ju vara så kul =)
Men nu ska jag duscha och plugga lite så somnar jag antingen eller så höres vi sen.. ;)
Och jag var lite på stan i dag och har hittat dessa skor, som gör mig 9 cm längre.. ;) men tycker att dem är jätte snygga men är samtidigt osäker... vad tycker ni? ska jag köpa dem eller inte? =) mamma gillar dem inte.. ;) hon var rädd att jag skulle stuka en fot i dem.. haha ;P
puss puss<3

Kommentarer
Postat av: Alicia

vääääääääldigt snygga!

2010-09-26 @ 21:08:24
Postat av: sanna

vart har du hittat dom och vad är priset? :)

skiiit snygga!

2010-09-28 @ 20:16:48
Postat av: MATILDA MÖLLER!!!!

Skitsnugga liv!! take themmm

2010-09-28 @ 20:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0