Waka waka

Har varit och kollat på en massa söta barn som dansa förut i dag, det var lite kul, jag blir så glad av att se glada barn :P
Men för ett tag sen kom jag hem i från Lovisa, det var lite mysigt att vara där, vi kollade på hennes gamla dansfilmer för att få lite insperatition till min showdance grupp som jag ska ha, och så fixade vi lite musik till det =)
Nu äter jag lite rester, jag är så trött/ flum, har ätit en massa socker och är jättetrött, men försökte skärpa mig när jag var hos Lovisa.. ;) annars hade jag säkert bara legat och skrattat eller något, hehe ;p
Men nu har jag laddat ned en massa Shakira och snart Håkan Hellström..
Det blev ingen Agnes i dag, så ska till henne i morgon i stället. =)
Tomtebloss!

Puss puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0