and off we go...

Peppar intensiv dag!
Nu ska jag och mamma och äta på stan då jag och Klara gjorde det i går i stället för hon och jag. Sen ska jag iväg och dansa, ska bli kul faktiskt för jag har en massa idéer och det bara spritter i kroppen, sen ska jag rusa hem för att packa för i kväll ska jag mamma och Oliver hoppa på ett tåg till Åre, det ska bli jätte mysigt, vi ska fira påsk där och åka skidor, gå på spa, bada och ha det lite bra bara. Pappa är redan där och väntar på oss medan han checkar backarna åt oss ;)
Har dock stor beslutsångest om vad jag ska ta med.. det är lixom tre nätter men vi ska göra så många olika saker så det känns som att halva garderoben är på väg ned i väska, men så får det inte bli! för jag vet att jag alltid överpackar och det är inget kul när det ändå är jag som får bära.. ;)
Det jag vet ska med i alla fall är datorn och läxor.. "/ inte kul, men får väl plugga på tåget eller något, ska ta med mig balett grejor också, måste träna inför privatlektion på måndag med min balettlärare Marelene.
Puss puss <3

Kommentarer
Postat av: lovisa

allt bra?:)

just nu har jag 4 kanontävlingar på bloggen!

1 - vinn valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com.

2 - vinn valfri vara ur fashionbox.se's sortiment.

3 - vinn ett par valfria strumpbyxor från www.snyggastrumpbyxor.se

4 - vinn sexiga underkläder till värde av 300kr från www.evasunderklader.se



Om du är intresserad av ngt - kika bloggen för mer info!

2011-04-20 @ 14:27:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0