Fredag! :p

Hej hopp, sitter och är det trott eller ej ganska så pigg, la mig vid halv tolv och vakanade vid halv åtta så jag  fick ju faktiskt sova i åtta timmar som man ska.. ;)
Är ganska så glad och pepp, i dag ska jag ha mina grupper och då kommer Emelie dit och tittar lite, och kanske dansar lite :) Sen ska jag på Agnes Föreställning med the prodject, ska bli så himla kul att se! Sen ska jag försöka springa vill Vcs föreställning som börjar 5 min efter att Agnes har slutat.. xD det blir intressant, men jag och mamma är snabba.. ;)
På lördag bär det av till Stockholm på addition, det ska bli så kul, fick inte med mig nån och ingenstans att bo så det blir en liten endags tripp dit och hem själv. men det funkar ju :) Jag räknar med att jag inte går vidare annars får jag problem sen eftersom jag ska hem på kvällen.. ;) Det är sjukt duktiga dansare som söker dit, och så jag då.. hah, gör det bara för erfarenheten ;)
Puss och hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0