illa Liv, illa.

Oj vad jag har total dissat detta ställe i dag.. ;)
Nej men det har varit en lång dag med en massa måsten. Har fått kallelse till kungliga i helgen men vet inte om jag ska dit elle inte, har ändå inte en chans att komma in, där av slöseri med pengar på resa och beende... ;)
Nej men har seriöst extrem beslutsångest.
I dag hade vi fys på jazzen, känner av alla ömma muskler just nu, känner att dan i morgon kommer att bli intressant.. ;) Har varit på baletten förut, det gick bra. Sen har jag faktiskt hunnit med att plugga lite på taket. Tog med ett täcke upp och myste lite lagom där med en glass och bra musik.
Men nu ska jag sova, för i morgon bitti ska jag upp tidigt till sjukgymnasten, bra för skadade lilla Liv.
Min fina glass <3
Puss och god natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0